
چرا نمیتونم بنویسم؟این همه غم و دلشوره نوشتن نداره؟این همه بی شرفی آدما نوشتن نداره؟این همه بی شعوری نوشتن نداره؟خسته شدم اینقدر اینجا از غم گفتم ولی واقعا ۹۵ چیزی جز درد و حسرت برای من نبود.خداکنه زودتر تموم شه.خداکنه زودتر تموم شه.خداکنه زودتر تموم شه....
ادامه مطلب
کاش صدای شکستن دلمو می تونستم ضبط کنم.اونوقت هروقت میخواستم به یه آدم جدید نزدیک بشم اونو گوش میدادم .میدونی؟شاید اونوقت خیلی چیزا تغییر می کرد...
ادامه مطلب