شهر مادری:اندیمشک

متن مرتبط با «عنوان ندارد» در سایت شهر مادری:اندیمشک نوشته شده است

خواندن ندارد

  • نیلوبلاگ

    چرا نمیتونم بنویسم؟این همه غم و دلشوره نوشتن نداره؟این همه بی شرفی آدما نوشتن نداره؟این همه بی شعوری نوشتن نداره؟خسته شدم اینقدر اینجا از غم گفتم ولی واقعا ۹۵ چیزی جز درد و حسرت برای من نبود.خداکنه زودتر تموم شه.خداکنه زودتر تموم شه.خداکنه زودتر تموم شه....

    ادامه مطلب
  • عنوان ندارد

  • نیلوبلاگ

    کاش صدای شکستن دلمو می تونستم ضبط کنم.اونوقت هروقت میخواستم به یه آدم جدید نزدیک بشم اونو گوش میدادم .میدونی؟شاید اونوقت خیلی چیزا تغییر می کرد...

    ادامه مطلب