خواندن ندارد

خرید بک لینک
چرا نمیتونم بنویسم؟این همه غم و دلشوره نوشتن نداره؟این همه بی شرفی آدما نوشتن نداره؟این همه بی شعوری نوشتن نداره؟خسته شدم اینقدر اینجا از غم گفتم ولی واقعا ۹۵ چیزی جز درد و حسرت برای من نبود.خداکنه زودتر تموم شه.خداکنه زودتر تموم شه.خداکنه زودتر تموم شه.
شهر مادری:اندیمشک...

ما را در سایت شهر مادری:اندیمشک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 6:22

صفحه بندی