کاش صدای شکستن دلمو می تونستم ضبط کنم.اونوقت هروقت میخواستم به یه آدم جدید نزدیک بشم اونو گوش میدادم .میدونی؟شاید اونوقت خیلی چیزا تغییر می کرد
شهر مادری:اندیمشک...
ما را در سایت شهر مادری:اندیمشک دنبال میکنید
برچسب: عنوان ندارد,این وبلاگ عنوان ندارد, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 17:21