چند وقت پیش متوجه شدم با یکی از وبلاگ نویسان معروف هم دانشگاهی هستم و از قضا هم دانشکده ای و همین طور هم کلاسی...از بد فرهنگی و بی شعوری و ادعایش که_ واقعا اذیت کننده است _بگذریم ، فهمیده ام آدم ها از پشت صفحه کیبوردشان جذاب ترند.
شهر مادری:اندیمشک...
ما را در سایت شهر مادری:اندیمشک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 18:23