تمام کارهایم را تعطیل کرده ام.این چند روز فقط زیر لب گفته ام یا رفیق من لا رفیق له بعد حرف های نگفته ام را قورت داده ام و اشک هایم را پاک کرده ام و به این فکر کرده ام که اگر خدایی نداشتیم در مواقع دلتنگی چه می کردیم؟
شهر مادری:اندیمشک...
ما را در سایت شهر مادری:اندیمشک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 3:59