میدونین؟دیروز فهمیدم خدای یعقوب خدای ماهم هست.بعضی وقتا یه اتفاقایی میفته که باب دلمون نیست ،اولش غر غر می کنیم ولی بعدش .....
خدای یعقوب ،مرسی که خدای ما هم هستی
صبیه: حذف شد
شهر مادری:اندیمشک...
ما را در سایت شهر مادری:اندیمشک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 6:22